lørdag 27. august 2011

Let your light shine through

Staffeli bursdagskort i favoritt fargene mine rosa og brun til min hærlige tante jente som fyller 13 år i dag.Motivet er fra Sweet Pea og malt i distress ink,brukt glitterlim stickles på vingene og Liquid pearls
som dråper rundt motivet. Bak motivet har jeg limt striper med kartong som jeg har stanset ut i kanten med MS punch doily lace og limt over hverandre.Tekststempel fra LOTV, tekstfeltene er stanset ut
i spellbinders dies sirkel, skyggen i lacey circles,tekst printet ut på kartong og så stanset ut etterpå.
Hjørnene er stanset ut i spellbinders Fleur de lis doily motifs og mini roser i rosa og hvit kjøpt hos http://www.stampersheaven.no/   Sommerfuglene er stanset ut i Magnolia doohickey`s Butterfly dreams
og sprayet med glimmer mist,limt fast bare kroppen slik at vingene står opp

                              
Personlig stempel kjøpt på e-bay,
stanset ut i spellbinders circles og limt på
brun skygge stanset ut i lacey circles fra spellbinders.


Blir glad om du legger igjen spor på at du har vært innom ha en flott helg :) 


3 kommentarer:

  1. åååhh kjempefint!! Det blir så fint å bruke punchere på denne måten! Og nydelig motiv.. Ha en flott søndag :-)

    SvarSlett
  2. Der er du ja! Nå har jeg lagt meg til:-) Nydelige ting du lager, kjekt å få ta en titt. Blir treff på deg i høst også ser jeg, da ses vi:-)

    SvarSlett
  3. Skjønner det du sier om diesene...Du lager mye flott ja. Takk for praten i ettermiddag. Har hengt meg på som følger. God helg!

    SvarSlett