søndag 22. september 2013

In the Sky

Trippel LO denne gangen til tantejenta mi som nylig fylte år :) Har brukt mønterpapiret " letter from old days"fra Panduro i bunnen, ellers brukt ensfarget kartong fra Bazzill og Tim Holtz. Brukt noen dies fra QK, CC og MB. Har brukt cirkel punchen Diamond Lace fra MS på solen, solen er embosset med embossing folder Swirls fra Cutlebug.  Alfabet dies Magnolia fra CC, Sunset og Fine Firenze fra Sizzilits. Skyene er big dies fra Sizzix.





Takk for at du besøker bloggen min og for de koselige kommentarene dere legger igjen.
Ha en fortsatt fin søndag og en ny fantastisk uke :)

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Det var en flott LO! Digger hvordan du klarer å bruke diesene dine så kreativt! Jeg tenkte når jeg så at du solgte unna scrappeting, at det var DU som hadde sluttet å scrappe? Jeg har ikke sluttet, men er så travel at det er vanskelig å finne tid til alt - en må prioritere. Akkurat nå er det klatringen som står mitt hjerte nærmest. Men lager da et annen (men har vært dårlig å oppdatere bloggen...)

    SvarSlett
  2. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett