lørdag 5. mars 2011

Vinteridyll

Her har jeg brukt et nydelig papir fra fancy pants design

teksten er stanset ut i Quick kutz revolution dies alfabetet
Finale grand, den lille snøkrystallen stanset ut i Marianne
design dies, den store snøkrystallen stanset ut i Quick kutz 

Nok en nydelig snøkrystall fra Marianne design.

Her har jeg brukt flotte papiret Vintertid fra Maja Design,
det er så nydelig at det er nesten ikke behov for pynt utenom
Dette bilde ble sendt som julekort i 1998

Laget bakside på et julekort på pc som danner tittel på LO

Snøkrystaller Craft punch og spellbinders og gren i
hjørnet stanset ut i sizzilits dies

Snøkrystall fra Craft punch og Quick kutz revolution dies.

3 kommentarer:

  1. Nydelige papirer ja! Det julekortet var veldig smart! Så utrolig koselig med de "gamle" bildene av barna..nesten litt rørt når jeg holder på.. God helg til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Ja elsker disse papirene:) Stas å puzzle med gamle bilder av barna ja. Skjønner at du er rørt når du holder på, bilde av Maria var bare så hærlig at jeg fikk frysninger...:)

    SvarSlett
  3. Nydelig LO du har laget og flott det postkortet du har brukt her. Flotte bilder og lekkert oppsett.

    Det stempelet jeg har brukt er fra Sweet Pea stamps: http://www.sweetpeastamps.com/category_11/Rubber-Stamps.htm
    Bare elsker disse fantastiske stemplene og får ikke nok.

    SvarSlett