søndag 20. februar 2011

Julebakst

Bakgrunnspapiret er fra Panduro,
ellers er det brukt ensfarget bazzill.
Oppskriften er printet ut på vaniljefarget bazzill og limt på
rødbunn, Swirlene er stanset ut i grønn bazzill med dies
fra Marianne design, og tittel er stanset ut i rød bazzill
med dies fra Quick kutz  alfabetet "Aquarius"

De hærlige trærne er stanset ut i grønnbazzill med dies fra
Marianne design, det nydelige gjerdet er stanset ut i rød
bazzill med dies fra Magnolia, kakemann og dame stanset ut i
vanilje bazzillmed dies fra Quick kutz og tegnet på for hånd.
Vegskiltet og hus nr. er printet ut på hvit bazzill og limt på
gjerdet og metallfolie klippet som skiltstang.

6 kommentarer:

  1. Kjempefin LO! Flott bruk av diesene!! Ha en herlig kveld :-)

    SvarSlett
  2. Takk Aina så hyggelig at du legger igjen en hilsen. Ha en fortsatt fin søndag:)

    SvarSlett
  3. Herlig Anki! Så masse søte detaljer du hadde fått med her! Herlig!
    Klem

    SvarSlett
  4. Takk for koselig tilbakemelding Synnøve:) Klem

    SvarSlett
  5. Så moro LO da!! Her var det masse flott pynt. Jeg beundrer hvor flink du er til å bruke dies på LOene dine, der har jeg blitt mindre flink for hvert år jeg har scrappet....

    SvarSlett
  6. Takk for det Liv, jeg beundrer deg som er så flink med blomster pynt ,stasj og slik, det får ikke jeg til, men er glad i å bruke diesene mine ja føler jeg mestrer det litt bedre:)

    SvarSlett