søndag 13. februar 2011

Staffeli-kort til mor

Kroppen på kortet er stanset ut i dies fra Mariannes design
på hvit bazzill u/ struktur,
motivet er aldeles nydelig "Willow blows heart" fra WOJ
malt med distress ink, det lille blanke hjertet med teksten
Kjære Mamma er stanset ut i krympeplast med
Nellie Snellen dies teksten skrevet for hånd.
limt på små brune blomster for å pynte litt

Har stanset ut hjerte for å bruke til tekstfelt, brettet bazzill
i to, og stanset ut slik at de henger sammen på toppen,
stanset ut tre slike som jeg limte sammen, de danner da
brems for forsiden når den står oppe.

Her ser du side to av tekstfeltene.
tekstene er skrevet for hånd etter tekst fra stempel til
Kreative hender, da det ble for stort til og stemple, men
teksten passet så perfekt at jeg måtte skrive de.

Her vises alle tre tekstfeltene

Personlig stempel bestilt på e-bay :)

5 kommentarer:

  1. Guri malla sååå fint det var!!! Dette må jeg bare prøve å lifte en vakker dag. Sikker på at det var en som ble kjempeglad!
    Likte ideen om et litt annerledes staffelikort,
    lekkert med disse dies-ene.
    Ha en fin kveld,
    klem
    p.s. det er noe til deg i bloggen min:)

    SvarSlett
  2. Takk takk Synnøve, det var hyggelig å høre:)
    Ja mamma ble glad for kortet:)
    Disse diesene er bare så nydelige, skal til Ålesund i morgen så det kan hende det blir en tur innom Jugend butikken og da er det mulig det blir med flere hjem igjen....
    Ha en fortreffelig kveld/natt videre du også.
    Klem
    Skal ta meg en tur innom bloggen din å se:))

    SvarSlett
  3. aaaahhh nydelig!! Takk for glimrende ide til kort!! Ha en fiiin kveld :-)

    SvarSlett
  4. så utrolig nydelig et kort du har laget her. Var et av de du laget på treff kanskje? Denne her diesen ser jeg er anvendelig og her med nydelig resultat <3

    SvarSlett
  5. Takk for det Liv, ja var et av de kortene jeg begynte på på treff, men da hadde jeg glemt dette stempelmotivet hjemme.Ja falt totalt for denne diesen:) Mamma ble fornøyd i værtfall:))

    SvarSlett