søndag 6. februar 2011

Sirkus LO

Litt dårlige bilder, men måtte jo scarppe bildene fra sirkus
Arnardo september 1997 likevel, skuffelse at elefantene
var syk og ikke kunne opptre, men sirkus ble det.

Tidlig ute.....
Passet fint å lage tittel på vimpler som jeg kuttet for hånd,
bokstavene er stanset ut i alfabetet Chandeler fra Quik kutz,
og limt oppå kunne egentlig ha tenkt meg i skrevet "Sirkus",
men usikker på hva som er riktig, på billettene står det cirkus....
Popcorn også stanset ut i Quik kutz dies.

Våt fornøyelse på stallbesøk.......
Her har jeg brukt fantasien for å få til en stor film-stripe
valgte jeg å bruke MS punch edge for smalebånd og så
kuttet jeg i mellom. Har tatt vare på billettene så de måtte
bli med, de er bare stukket løst inn under bilde og film stripen. 
Den store balanse pallen har jeg stanset ut i spellbinders
petitt oval i 2 størrelser, den røde ovalen har jeg kuttet ut
trekanter før jeg limte den oppå den blå,så limte jeg den
gule oppå til slutt, og den skal brukes til tekstfelt.  


2 kommentarer:

  1. Kjempekreativt!! Den vimpelen var jo genial! Såååå kooos med "gamle" bilder... Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig tilbakemeldinger Aina. Ja det er kjekt med gamle bilder:) Var hos Beate i går, inspirerende og scrappe i slike omgivelser:))
    Ha en fortsatt fin søndag du også:)

    SvarSlett